• Łatwy i szybki zwrot do 14 dni
  • Darmowa dostawa od 349 zł
  • Sklep prowadzony przez zawodników motocross i enduro
  • Szybka dostawa
  • Działamy na rynku od ponad 5 lat
Chcesz coś zamówić ale kasy brak? Zrób zakupy dzisiaj i zapłać za 30 dni z PayPo!📅

Zwrot towaru - odstąpienie od umowy

Ile czasu mam na zwrot towaru? Jak wygląda polityka zwrotów?

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

Pamiętaj, że towar zwracany musi być:

  • Nowy - posiadać wszystkie metki, nie posiadać uszkodzeń, nie nosić śladów montażu, śladów użytkowania poza sprawdzeniem właściwości, a w przypadku ubrań nie mogą nosić żadnych zapachów sugerujących użytkowanie niezgodne z prawem.
  • Posiadać oryginalne opakowanie - odeślij do nas towar w oryginalnym opakowaniu, niezależnie czy był on zapakowany w tekturowe pudełko (np. osłony polisport), dodatkowe opakowanie foliowe (np. odzież lub plastiki) czy też dodatkowe opakowanie plastikowe (np. zestawy all balls).
  • Musi być bezpiecznie zapakowany - za uszkodzenia w transporcie odpowiadasz Ty ! - bezpieczne zapakowanie oznacza dodatkową folię ochronną, która jest owinięta wokół całego produktu lub dodatkowy karton w który włożysz produkt. Nie naklejaj bezpośrednio na oryginalnym opakowaniu żadnych etykiet, taśm i innych rzeczy, które mogą uszkodzić oryginalne opakowanie.
  • Musi posiadać internetowo wygenerowany, a następnie wydrukowany zwrot, który dołączysz do paczki (niżej wyjaśniamy jak możesz to zrobić) - dzięki temu szybciej rozpatrzymy zwrot, ponieważ łatwiej zidentyfikujemy od kogo on pochodzi.

Jeśli nie wiesz które opakowanie jest obowiązkowe przy zwrocie odezwij się do nas mailowo, za pomocą facebook lub instagram.

Jak mogę zwrócić towar?

Kupione u nas towary zwrócisz łatwo i tanio w każdym Paczkomacie InPost.

Pamiętaj, że każda przesyłka generowana za pomocą naszych tanich i szybkich zwrotów jest ubezpieczona do kwoty 200 zł, jeśli nadajesz przesyłkę o wyższej wartości rozważ samodzielne jej nadanie wraz z adekwatnym do wartości ubezpieczeniem.

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Paczkomatami InPost kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez bardzo prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej Paczkomatem InPost.
Wybraliśmy InPost, jako naszego zaufanego partnera dla przesyłek zwrotnych, ze względu na:

  • Prostą obsługę odsyłania towaru do naszego sklepu - wybierasz towar do zwrotu lub który chcesz zareklamować, generujesz i drukujesz etykietę na paczkę, którą nadajesz w dowolnym Paczkomacie w Polsce (należy przy tym pamiętać że wygenerowana etykieta jest ważna przez 30 dni);
  • Komfortowe położenie ponad 4000 Paczkomatów w całym kraju, których stale przybywa;
  • Wygodną i szybką wysyłkę towaru bez kolejek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Dzięki naszej współpracy nie musisz więc czekać na kuriera. Wystarczy, że wydrukujesz automatycznie wygenerowane dokumenty i np. w drodze do pracy zostawisz przesyłkę w dogodnym dla Ciebie Paczkomacie.

Co mam zrobić jeśli mój produkt nie mieści się w paczkomacie?

Jeśli Twój produkt razem z oryginalnym opakowaniem jest większy niż gabaryt C w paczkomacie to niestety musisz nadać go samodzielnie. Możesz to zrobić na poczcie lub w dowolnym punkcie nadań np. DPD, UPS.

Czy mogę nadać produkt bez oryginalnego opakowania jeśli nie mieści się z nim do paczkomatu?

Nie. Towar musi zostać do nas odesłany z oryginalnym opakowanie. Jeśli odeślesz do nas towar, który jest niepełnowartościowy i nie będzie mógł być sprzedany jako towar nowy to będziemy uprawnieni do potrącenia kosztów związanych z przywróceniem towaru do stanu oryginalnego. O ewentualnym potrąceniu informujemy przed jego dokonaniem.

Jak wygenerować zwrot w sklepie?

  • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić;
  • W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze;
  • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu;
  • Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. Udaj się do dowolnego Paczkomatu InPost, gdzie nadasz przesyłkę szybko i wygodnie, 24h/7. Pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 41 X 38 X 64 cm oraz wagi 25 kg.
  • Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu jej odesłania.

Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.

Czy mogę wysłać zwrot za pobraniem?

Żaden zwrot nadany za pobraniem nie zostanie przez nas odebrany. Nie obsługujemy zwrotów nadanych w ten sposób, więc jeśli nadałeś przesyłkę za pobraniem to wróci ona na adres nadawcy.

Czy mogę wymienić produkt?

Tak. Każdy produkt w naszym sklepie możesz wymienić, jednak pamiętaj, że w przypadku takiej wymiany będziesz zobowiązany do poniesienia kosztów dostawy nowego produktu.

Jak otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot zostanie dokonany z uwzględnieniem Twoich preferencji zgodnie z tym co uzupełniłeś podczas wypisywania formularza zwrotu. Najczęściej jednak zwrotu dokonujemy taką samą formą płatności jaka została przez Ciebie wybrana w momencie składania zamówienia.

Jeśli zamawiałeś za pobraniem, to pamiętaj aby w elektronicznym formularzu zwrotu uzupełnić numer konta bankowego, na który będziemy mieli zwrócić środki.

Jak otrzymam zwrot pieniędzy przy płatności kartą podarunkową?

Przy płatności kartą podarunkową otrzymasz zwrot na saldo klienta i będziesz mógł wykorzystać środki przy kolejnych zakupach.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot zostanie zatwierdzony w terminie 14 dni od dnia przyjęcia i zweryfikowania poprawności dokonanego przez Ciebie zwrotu. Nie wcześniej niż po dotarciu do nas przesyłki za pomocą wybranego przez Ciebie przewoźnika.

Zaufane Opinie IdoSell
4.86 / 5.00 2658 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2025-01-11
Elegancko
2025-01-06
Szybko i bezproblemowo
pixelpixel