Dętki cross motocross i enduro – odporność na przebicia i pełna kontrola w terenie
( ilość produktów: 66 )
Dętka 110/90-19 / 3.50/4.00-19 / GRUBOŚĆ 2MM / / WZMOCNIONA Tire Tech
![Michelin wzmocniona / pogrubiona dętka cross 90/90-21 80/100-21 [grubość 2.5 mm] MDR](/hpeciai/1c0d970990adad10243ea9ad55e50635/pol_il_Michelin-wzmocniona-pogrubiona-detka-cross-90-90-21-80-100-21-grubosc-2-5-mm-MDR-27065.jpg)
Michelin wzmocniona / pogrubiona dętka cross 90/90-21 80/100-21 [grubość 2.5 mm] MDR

Dętka MICHELIN 18 Off Road UHD 4 mm 100/100-18 110/100-18 120/90- 18 130/80-18

MICHELIN Dętka OFF ROAD 2,5mm WZMOCNIONA 120/90-18 130/90-18 140/80-18 150/70-18

Dętka 80/100-21 / 90/90-21 / 2.75/3.00-21 / Grubość 1.3mm / Tire Tech

Dętka 120/90-19 / 130/90-19 / 140/90-19 / 4.50/5.00-19 / Grubość 1.3mm / Tire Tech

Dętka 90/100-21 / 3.00-21 / GRUBOŚĆ 4MM / / WZMOCNIONA ULTRA HEAVY DUTY Tire Tech

MICHELIN Dętka UHD CH 19 TR4 (100/90-19,110/90-19,120/80-19,130/70-19) Off ROAD (GRUBOŚĆ 4MM)
Dętki motocross i enduro (ang. motocross inner tubes) to niepozorny, ale niezwykle ważny element układu jezdnego motocykla. Odpowiadają za utrzymanie ciśnienia, amortyzację i ochronę opony przed przebiciem. W Bajamoto znajdziesz dętki cross i enduro marek Michelin, Pirelli, Mitas i DRC – w wersjach standard, heavy duty (2.5 mm) i ultra heavy duty (4 mm).
Dlaczego dobra dętka to podstawa?
W terenie liczy się nie tylko przyczepność, ale też odporność na uderzenia i przebicia. Tania dętka potrafi pęknąć przy pierwszym kamieniu, a to oznacza koniec jazdy. Dlatego dętki motocross powinny być wykonane z grubego, elastycznego kauczuku butylowego, który utrzymuje ciśnienie nawet po intensywnych treningach.
- odporność na przebicia i przetarcia,
- utrzymanie stabilnego ciśnienia nawet przy niskich wartościach,
- różne grubości ścianek – standard, heavy i ultra heavy duty,
- zawory TR4 lub TR6 dopasowane do felg crossowych,
- idealne do opon w rozmiarach 18”, 19”, 21”.
Rodzaje dętek motocross i enduro
- Dętki standard – lekkie i elastyczne, do rekreacyjnej jazdy crossowej,
- Dętki heavy duty – grubość 2.5–3 mm, odporne na przebicia i skręcenia (alternatywa: mousse),
- Dętki ultra heavy duty – 4 mm, do jazdy w skałach i zawodach enduro hard,
- Dętki butylowe – doskonała szczelność i trwałość,
- Dętki lateksowe – większa elastyczność, ale krótsza żywotność.
Michelin – najwyższy poziom wytrzymałości
Michelin od lat jest liderem w segmencie dętek offroad. Ich modele Ultra Heavy Duty to standard w zawodach MXGP i EnduroGP. Wykonane z grubego butylu, oferują odporność na przebicia i równomierne rozłożenie ciśnienia.
- Michelin Ultra Heavy Duty 4 mm – najlepsza ochrona w ekstremalnych warunkach,
- Michelin Heavy Duty 2.5 mm – idealny balans wagi i wytrzymałości,
- Michelin Standard Tube – lekka dętka do jazdy rekreacyjnej.
Pirelli – elastyczność i precyzja
Pirelli produkuje dętki o wyjątkowej elastyczności, które dopasowują się do kształtu opony, redukując ryzyko skręcenia. Idealne do motocykli 125–450cc, oferują szeroki zakres rozmiarów i doskonałe trzymanie powietrza.
- Pirelli Heavy Duty Tube – grubość 2.5 mm, idealna do jazdy enduro i motocross,
- Pirelli Standard Tube – dętka o niskiej wadze, idealna do treningów.
Mitas – solidność i niska cena
Mitas to marka oferująca dętki o wyjątkowej trwałości w przystępnej cenie. Ich Heavy Duty Tubes to jedna z najchętniej wybieranych pozycji przez amatorów i zawodników. Dętki Mitas mają wzmocnione ścianki i precyzyjnie wykończony zawór TR4.
- Mitas Heavy Duty Tube 2.5 mm – idealna do motocykli crossowych i enduro FIM,
- Mitas Ultra Tube 4 mm – do jazdy ekstremalnej i kamienistego terenu.
DRC – praktyczne i niezawodne rozwiązania
DRC specjalizuje się w dętkach typu heavy duty o bardzo dobrym stosunku ceny do jakości. Ich produkty są wybierane przez zawodników, którzy cenią niezawodność i odporność na przetarcia.
- DRC Ultra Heavy Duty 4 mm – maksymalna odporność na przebicia,
- DRC Heavy Duty 2.5 mm – klasyczny wybór do motocykli crossowych,
- DRC Standard Tube – lekka dętka serwisowa.
Jak dobrać dętkę motocross?
Dobór dętki motocross i enduro zależy od stylu jazdy i typu terenu: – dla jazdy treningowej i crossowej: Heavy Duty 2.5 mm, – dla zawodów Hard Enduro: Ultra Heavy Duty 4 mm lub mousse, – dla jazdy rekreacyjnej: Standard Tube lub Tubliss do redukcji wagi. Każda dętka z Bajamoto jest kompatybilna z oponami 18”, 19” i 21”, a zawory TR4/TR6 pasują do większości felg MX.
Więcej niż powietrze 🏁
Wybierz dętki cross i enduro od marek, które zapewniają trwałość i bezpieczeństwo w każdych warunkach. Z Michelin zyskasz niezawodność klasy wyścigowej, Pirelli zapewni elastyczność, Mitas – solidność w dobrej cenie, a DRC – praktyczne rozwiązania do codziennego użytku. Z Bajamoto unikniesz przebicia, a każdy kilometr w terenie będzie czystą przyjemnością. 🔧
#bajamoto #noibaja #cross #enduro #mx #motocross #detki #detkicross #michelin #pirelli #mitas #drc #heavyduty #ultraheavyduty #trzymajgaz