Klocki hamulcowe do motocrossu i enduro – skuteczność i wyczucie hamulca
( ilość produktów: 325 )![Moto-Master Klocki hamulcowe przód KTM SX / SX-F / EXC / EXC-F / XC / XC-F [Nitro][spiek]](/hpeciai/6f0d0654f2a0f8d1395b6a0599a7c71e/pol_il_Moto-Master-Klocki-hamulcowe-przod-KTM-SX-SX-F-EXC-EXC-F-XC-XC-F-Nitro-spiek-33522.jpg)
Moto-Master Klocki hamulcowe przód KTM SX / SX-F / EXC / EXC-F / XC / XC-F [Nitro][spiek]
![Moto-Master Klocki hamulcowe przód KTM SX / SX-F / EXC / EXC-F / XC / XC-F Husqvarna FC / FE / TE / TC Gas Gas MC / EC [sinterowe racing GP][spiek metaliczny wyczynowy]](/hpeciai/1de01c98a65f6e77a0bcd47c0cb96972/pol_il_Moto-Master-Klocki-hamulcowe-przod-KTM-SX-SX-F-EXC-EXC-F-XC-XC-F-Husqvarna-FC-FE-TE-TC-Gas-Gas-MC-EC-sinterowe-racing-GP-spiek-metaliczny-wyczynowy-36162.jpg)
Moto-Master Klocki hamulcowe przód KTM SX / SX-F / EXC / EXC-F / XC / XC-F Husqvarna FC / FE / TE / TC Gas Gas MC / EC [sinterowe racing GP][spiek metaliczny wyczynowy]
![ProX Klocki Hamulcowe TYŁ KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / EXC R / EXC-F / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC F / MC [sinter] [spiek]](/hpeciai/82ec32d39a054b2f965b81be84b9534f/pol_il_ProX-Klocki-Hamulcowe-TYL-KTM-EXC-F-SX-SX-F-EXC-TPI-EXC-R-EXC-F-SX-F-Racing-XCF-W-XC-W-XC-W-TPI-XC-XC-TPI-XC-F-EXC-Husqvarna-FE-S-FS-FX-FE-FC-TX-TX-i-TE-i-TC-TE-Gas-Gas-EX-F-EX-MC-F-MC-sinter-spiek-5035.jpg)
ProX Klocki Hamulcowe TYŁ KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / EXC R / EXC-F / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC F / MC [sinter] [spiek]
![Klocki hamulcowe KTM EXC / EXC-F / SX / SX-F / XC / XC-F / Gas Gas MC / EC / EX Husqvarna FE / FC / TE / TC / TX Moto-Master [mieszanka Racing GP]](/hpeciai/549c5cb01190030cb09f501df96a1735/pol_il_Klocki-hamulcowe-KTM-EXC-EXC-F-SX-SX-F-XC-XC-F-Gas-Gas-MC-EC-EX-Husqvarna-FE-FC-TE-TC-TX-Moto-Master-mieszanka-Racing-GP-36173.jpg)
Klocki hamulcowe KTM EXC / EXC-F / SX / SX-F / XC / XC-F / Gas Gas MC / EC / EX Husqvarna FE / FC / TE / TC / TX Moto-Master [mieszanka Racing GP]

ProX Klocki Hamulcowe SPIEK KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / EXC-F / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FE / FX / FC / TC / TX / TX i / TE / TE i Gas Gas EX F / EX / MC F / MC
![Moto-Master Klocki hamulcowe przód KTM SX / SX-F / EXC / EXC-F / XC / XC-F Husqvarna FC / FE / TE / TC Gas Gas MC / EC [sinterowe racing][spiek metaliczny]](/hpeciai/1e6f9b98407cd2c4751390112ba00114/pol_il_Moto-Master-Klocki-hamulcowe-przod-KTM-SX-SX-F-EXC-EXC-F-XC-XC-F-Husqvarna-FC-FE-TE-TC-Gas-Gas-MC-EC-sinterowe-racing-spiek-metaliczny-36161.jpg)
Moto-Master Klocki hamulcowe przód KTM SX / SX-F / EXC / EXC-F / XC / XC-F Husqvarna FC / FE / TE / TC Gas Gas MC / EC [sinterowe racing][spiek metaliczny]

TRW Klocki hamulcowe KH434 HARLEY DAVIDSON TYŁ
![Moto-Master Klocki hamulcowe TYŁ KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / EXC R / EXC-F / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC [sinter]](/hpeciai/c28c2102f8ab407f76611da2b3c3c33c/pol_il_Moto-Master-Klocki-hamulcowe-TYL-KTM-EXC-F-SX-SX-F-EXC-TPI-EXC-R-EXC-F-SX-F-Racing-XCF-W-XC-W-XC-W-TPI-XC-XC-TPI-XC-F-EXC-Husqvarna-FE-S-FS-FX-FE-FC-TX-TX-i-TE-i-TC-TE-Gas-Gas-EX-F-EX-MC-sinter-36174.webp)
Moto-Master Klocki hamulcowe TYŁ KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / EXC R / EXC-F / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC [sinter]
![Moto-Master Klocki hamulcowe KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC F / MC [sinter][spiek]](/hpeciai/818eed6b52399779755fc51a56eafab1/pol_il_Moto-Master-Klocki-hamulcowe-KTM-EXC-F-SX-SX-F-EXC-TPI-SX-F-Racing-XCF-W-XC-W-XC-W-TPI-XC-XC-TPI-XC-F-EXC-Husqvarna-FE-S-FS-FX-FE-FC-TX-TX-i-TE-i-TC-TE-Gas-Gas-EX-F-EX-MC-F-MC-sinter-spiek-33542.jpg)
Moto-Master Klocki hamulcowe KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC F / MC [sinter][spiek]

Moto-Master Klocki hamulcowe tył KAWASAKI KX/KXF 04-20 / YAMAHA YZ/YZF 03-20 / WR250/450F 03-20 / SUZUKI RM/RMZ 04-20
![Moto-Master Klocki hamulcowe przód KTM SX / SX-F / EXC / EXC-F / XC / XC-F Husqvarna FC / FE / TE / TC Gas Gas MC / EC [Nitro Sport] [spiek]](/hpeciai/6656441dbcd9d28f27bcc2edae0e228c/pol_il_Moto-Master-Klocki-hamulcowe-przod-KTM-SX-SX-F-EXC-EXC-F-XC-XC-F-Husqvarna-FC-FE-TE-TC-Gas-Gas-MC-EC-Nitro-Sport-spiek-36163.jpg)
Moto-Master Klocki hamulcowe przód KTM SX / SX-F / EXC / EXC-F / XC / XC-F Husqvarna FC / FE / TE / TC Gas Gas MC / EC [Nitro Sport] [spiek]

ALL BALLS Klocki hamulcowe KH258 PRZÓD SINTER Kawasaki KX 100 97-21 / KX 80 97-00 / KX 85 01-21 / Suzuki RM 85 05-21 / PRZÓD PRAWY Kawasaki KFX 700 V-Force 04-09 / KFX 450R 08-14 / KVF 650 Brute Force 05-13 / KVF 700 Prairie 04-06
![Klocki hamulcowe KTM SX 85 Husqvarna TC 85 Yamaha YZ 85 Honda CR 85 [sinter] Prox](/hpeciai/6a39ca0323eae746d1c6aa513b8e2f14/pol_il_Klocki-hamulcowe-KTM-SX-85-Husqvarna-TC-85-Yamaha-YZ-85-Honda-CR-85-sinter-Prox-4997.jpg)
Klocki hamulcowe KTM SX 85 Husqvarna TC 85 Yamaha YZ 85 Honda CR 85 [sinter] Prox
Klocki hamulcowe motocross i enduro (ang. brake pads) to elementy, które decydują o sile hamowania, modulacji i bezpieczeństwie jazdy. W motocrossie i enduro układ hamulcowy pracuje w ekstremalnych warunkach – błoto, piach, kamienie i temperatura mają bezpośredni wpływ na skuteczność hamulców. W Bajamoto znajdziesz klocki hamulcowe przód i tył od najlepszych producentów: Galfer, Braking, SBS, FM-Parts, Accel, All Balls i NG Brakes, dopasowane do motocykli KTM, Honda, Yamaha, Husqvarna, GasGas, Kawasaki i Suzuki.
Dlaczego warto wymieniać klocki hamulcowe regularnie?
Zużyte klocki hamulcowe wydłużają drogę hamowania, pogarszają czucie klamki i zwiększają ryzyko przegrzania tarczy. Wymiana klocków to prosty zabieg, który przywraca pełną skuteczność hamulców:
- krótsza droga hamowania,
- lepsza modulacja siły hamowania,
- mniejsze zużycie tarcz hamulcowych,
- stabilna praca w błocie, piachu i wodzie,
- większe bezpieczeństwo i pewność jazdy.
Rodzaje klocków hamulcowych motocross i enduro
- Klocki hamulcowe przód – o większej powierzchni i odporności cieplnej, odpowiadają za 70% siły hamowania,
- Klocki hamulcowe tył – zapewniają precyzyjne dozowanie hamulca w technicznych sekcjach,
- Klocki sinter (metaliczne) – odporne na wysokie temperatury, idealne do motocrossu,
- Klocki organiczne – ciche, o delikatniejszym działaniu, polecane do enduro,
- Klocki ceramiczne – połączenie skuteczności i trwałości w szerokim zakresie temperatur,
- Szczęki hamulcowe – do motocykli z hamulcami bębnowymi (pitbike, klasyczne enduro).
Najlepsi producenci klocków hamulcowych motocross i enduro
- Galfer – klocki sinter i semi-metaliczne o doskonałej modulacji,
- Braking – klocki wyścigowe o najwyższej odporności termicznej,
- SBS – skandynawski producent klocków sinter, stosowanych w zawodach MXGP,
- FM-Parts – wytrzymałe klocki enduro hard z kontrolowaną siłą hamowania,
- NG Brakes – klocki OEM o długiej żywotności i niskim zużyciu tarcz,
- Accel – ekonomiczne klocki organiczne o dobrym stosunku ceny do jakości,
- All Balls – kompletne zestawy serwisowe z klockami i sprężynkami montażowymi.
Jak dobrać klocki hamulcowe do motocykla?
Dobór klocków zależy od stylu jazdy, typu terenu i materiału tarczy:
- Motocross – klocki sinter (metaliczne) odporne na błoto i wysoką temperaturę,
- Enduro – klocki semi-metaliczne lub ceramiczne dla lepszej modulacji i kontroli,
- Hard Enduro – klocki o zwiększonej twardości i odporności na wodę,
- KTM EXC/SX-F – klocki Galfer i Braking MXR,
- Honda CRF / Yamaha WR-F – SBS Dual Sinter i FM-Parts Racing Compound,
- Husqvarna TE/FE / GasGas EC – Galfer Offroad Pro i Braking Sinter Racing.
Montaż i konserwacja
Podczas wymiany klocków warto wyczyścić zacisk i tarczę środkiem do hamulców. Nie montuj nowych klocków na zużytej tarczy – to skraca ich żywotność i obniża skuteczność hamowania. Po montażu przeprowadź proces docierania (kilkukrotne hamowania z umiarkowaną siłą), aby uzyskać pełną skuteczność układu.
Bezpieczeństwo i skuteczność w każdych warunkach
Klocki hamulcowe motocross i enduro to gwarancja stabilnego, pewnego hamowania – niezależnie od warunków na torze czy w lesie. Wybierz Galfer – dla perfekcyjnej modulacji, Braking – dla maksymalnej skuteczności, lub SBS – jeśli liczy się trwałość i odporność na błoto. Z Bajamoto Twój motocykl zawsze zatrzyma się dokładnie tam, gdzie chcesz.
#bajamoto #noibaja #cross #enduro #mx #motocross #klockihamulcowe #braking #galfer #sbs #trzymajgaz

















