Tylne klocki hamulcowe do motocrossu i enduro – precyzyjna kontrola i trwałość
( ilość produktów: 35 )![Klocki hamulcowe KTM EXC / EXC-F / SX / SX-F / XC / XC-F / Gas Gas MC / EC / EX Husqvarna FE / FC / TE / TC / TX Moto-Master [mieszanka Racing GP]](/hpeciai/549c5cb01190030cb09f501df96a1735/pol_il_Klocki-hamulcowe-KTM-EXC-EXC-F-SX-SX-F-XC-XC-F-Gas-Gas-MC-EC-EX-Husqvarna-FE-FC-TE-TC-TX-Moto-Master-mieszanka-Racing-GP-36173.jpg)
Klocki hamulcowe KTM EXC / EXC-F / SX / SX-F / XC / XC-F / Gas Gas MC / EC / EX Husqvarna FE / FC / TE / TC / TX Moto-Master [mieszanka Racing GP]
![ProX Klocki Hamulcowe TYŁ KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / EXC R / EXC-F / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC F / MC [sinter] [spiek]](/hpeciai/82ec32d39a054b2f965b81be84b9534f/pol_il_ProX-Klocki-Hamulcowe-TYL-KTM-EXC-F-SX-SX-F-EXC-TPI-EXC-R-EXC-F-SX-F-Racing-XCF-W-XC-W-XC-W-TPI-XC-XC-TPI-XC-F-EXC-Husqvarna-FE-S-FS-FX-FE-FC-TX-TX-i-TE-i-TC-TE-Gas-Gas-EX-F-EX-MC-F-MC-sinter-spiek-5035.jpg)
ProX Klocki Hamulcowe TYŁ KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / EXC R / EXC-F / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC F / MC [sinter] [spiek]

ProX Klocki Hamulcowe Tylne KX250F/450F '04-17 / RM-Z250/450 '04-17

ProX Klocki Hamulcowe Tylne CR125/250/500 '87-01 / YZ125/250 '98-02

Moto-Master Klocki hamulcowe tył HONDA CR/CRF 02-20
![Moto-Master Klocki hamulcowe TYŁ KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / EXC R / EXC-F / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC [sinter]](/hpeciai/c28c2102f8ab407f76611da2b3c3c33c/pol_il_Moto-Master-Klocki-hamulcowe-TYL-KTM-EXC-F-SX-SX-F-EXC-TPI-EXC-R-EXC-F-SX-F-Racing-XCF-W-XC-W-XC-W-TPI-XC-XC-TPI-XC-F-EXC-Husqvarna-FE-S-FS-FX-FE-FC-TX-TX-i-TE-i-TC-TE-Gas-Gas-EX-F-EX-MC-sinter-36174.webp)
Moto-Master Klocki hamulcowe TYŁ KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / EXC R / EXC-F / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC [sinter]
![Moto-Master Klocki hamulcowe KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC F / MC [sinter][spiek]](/hpeciai/818eed6b52399779755fc51a56eafab1/pol_il_Moto-Master-Klocki-hamulcowe-KTM-EXC-F-SX-SX-F-EXC-TPI-SX-F-Racing-XCF-W-XC-W-XC-W-TPI-XC-XC-TPI-XC-F-EXC-Husqvarna-FE-S-FS-FX-FE-FC-TX-TX-i-TE-i-TC-TE-Gas-Gas-EX-F-EX-MC-F-MC-sinter-spiek-33542.jpg)
Moto-Master Klocki hamulcowe KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC F / MC [sinter][spiek]

Moto-Master Klocki hamulcowe tył KAWASAKI KX/KXF 04-20 / YAMAHA YZ/YZF 03-20 / WR250/450F 03-20 / SUZUKI RM/RMZ 04-20

Moto-Master Klocki hamulcowe tył HONDA CR 125/250/500R 90-01 / CR 80/85 92-07 / XR 250 90-04 / XR 400R 96-04 / XR 600R 91-00 / XR 650L 93-21 / XR 650R 00-07 / KAWASAKI KLX 250S 09-20 / KLX 300 97-21 / KX 125/250/500 95-07

Moto-Master Klocki hamulcowe tył HONDA CR/CRF 02-20

Moto-Master Klocki hamulcowe tył YAMAHA YZ 80/85 93-19 / YZ 65 19-20
![Moto-Master Klocki hamulcowe TYŁ KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC F / MC [sinter][spiek]](/hpeciai/0a37a96b1d68cae44733aec05fb4659c/pol_il_Moto-Master-Klocki-hamulcowe-TYL-KTM-EXC-F-SX-SX-F-EXC-TPI-SX-F-Racing-XCF-W-XC-W-XC-W-TPI-XC-XC-TPI-XC-F-EXC-Husqvarna-FE-S-FS-FX-FE-FC-TX-TX-i-TE-i-TC-TE-Gas-Gas-EX-F-EX-MC-F-MC-sinter-spiek-36172.jpg)
Moto-Master Klocki hamulcowe TYŁ KTM EXC-F / SX / SX-F / EXC TPI / SX-F Racing / XCF-W / XC-W / XC-W TPI / XC / XC TPI / XC-F / EXC Husqvarna FE S / FS / FX / FE / FC / TX / TX i / TE i / TC / TE Gas Gas EX F / EX / MC F / MC [sinter][spiek]

Moto-Master Klocki hamulcowe tył KAWASAKI KX/KXF 04-20 / YAMAHA YZ/YZF 03-20 / WR250/450F 03-20 / SUZUKI RM/RMZ 04-20

Moto-Master Klocki hamulcowe tył YAMAHA YZ 80/85 93-19 / YZ 65 19-20

Moto-Master Klocki hamulcowe tył KAWASAKI KX/KXF 04-20 / YAMAHA YZ/YZF 03-20 / WR250/450F 03-20 / SUZUKI RM/RMZ 04-20

DELTA Klocki Hamulcowe WZMOCNIONE KTM KH368 TYŁ

ProX Klocki Hamulcowe Tylne KX125/250/500 '89-94 / RM125/250 '89-95

ProX Klocki Hamulcowe Tylne KTM85SX '11-17 / Freeride 350 '12-17

ProX Klocki Hamulcowe Tylne KTM125/200/250 '94-03

ProX Klocki Hamulcowe Tylne CR125/250 '02-07 / CRF150/250/450R'02-17

Moto-Master Klocki hamulcowe tył KAWASAKI KX 65 00-20 / SUZUKI RM 65 03-05

Moto-Master Klocki hamulcowe tył YAMAHA YZ 80/85 93-19 / YZ 65 19-20

Moto-Master Klocki hamulcowe tył HONDA CR 125/250/500R 90-01 / CR 80/85 92-07 / XR 250 90-04 / XR 400R 96-04 / XR 600R 91-00 / XR 650L 93-21 / XR 650R 00-07 / KAWASAKI KLX 250S 09-20 / KLX 300 97-21 / KX 125/250/500 95-07

Moto-Master Klocki hamulcowe tył HONDA CR 125/250/500R 90-01 / CR 80/85 92-07 / XR 250 90-04 / XR 400R 96-04 / XR 600R 91-00 / XR 650L 93-21 / XR 650R 00-07 / KAWASAKI KLX 250S 09-20 / KLX 300 97-21 / KX 125/250/500 95-07

Moto-Master Klocki hamulcowe tył HONDA CR/CRF 02-20

Moto-Master Klocki hamulcowe tył HONDA CR/CRF 02-20

Moto-Master Klocki hamulcowe tył KAWASAKI KX/KXF 04-20 / YAMAHA YZ/YZF 03-20 / WR250/450F 03-20 / SUZUKI RM/RMZ 04-20

Moto-Master Klocki hamulcowe przód / tył KTM SX 65 09-21 / GASGAS MC 65 21- / HUSQVARNA TC 65 17- / SX 85 04-11

Moto-Master Klocki hamulcowe tył KTM SX 85 11- / 250/350 FREERIDE 14- HUSQVARNA TC85 14

Prox Klocki hamulcowe tył KTM SX 65 00-03
- 1
- 2
Tylne klocki hamulcowe (ang. rear brake pads) odpowiadają za precyzyjne dozowanie siły hamowania i kontrolę nad motocyklem, szczególnie w ciasnych zakrętach i podczas zjazdów. W motocrossie i enduro są stale narażone na błoto, piach i wysoką temperaturę – dlatego odpowiedni materiał cierny to klucz do skutecznego, płynnego hamowania. W Bajamoto znajdziesz tylne klocki hamulcowe motocross i enduro od najlepszych producentów: Galfer, Braking, SBS, FM-Parts, NG Brakes i Accel – idealnie dopasowane do motocykli KTM, Honda, Yamaha, Husqvarna, GasGas, Kawasaki i Suzuki.
Dlaczego tylne klocki hamulcowe są tak ważne?
Tylne hamulce odpowiadają za stabilność motocykla i kontrolę prędkości, zwłaszcza w trudnym terenie. Zużyte klocki to ryzyko poślizgu, dłuższej drogi hamowania i szybszego zużycia tarczy. Regularna wymiana klocków to gwarancja bezpieczeństwa i pełnej kontroli:
- precyzyjna modulacja hamowania i stabilność motocykla,
- brak przegrzewania i fadingu,
- skuteczne działanie w błocie i piachu,
- dłuższa żywotność tarczy i pompy hamulcowej,
- cicha praca i odporność na zabrudzenia.
Rodzaje tylnych klocków hamulcowych motocross i enduro
- Klocki sinter (metaliczne) – maksymalna odporność na wysoką temperaturę, idealne do motocrossu i zawodów,
- Klocki organiczne – miękkie, z lepszym czuciem pedału, polecane do enduro i jazdy technicznej,
- Klocki ceramiczne – stabilne w szerokim zakresie temperatur, odporne na wodę i korozję,
- Klocki semi-metaliczne – kompromis pomiędzy siłą a modulacją,
- Klocki OEM replacement – ekonomiczne i fabrycznie dopasowane do seryjnych tarcz hamulcowych.
Najlepsi producenci tylnych klocków hamulcowych motocross i enduro
- Galfer – klocki sinter i semi-metaliczne o najwyższej skuteczności hamowania,
- Braking – wyczynowe klocki o podwyższonej odporności cieplnej i idealnej modulacji,
- SBS – klocki Dual Sinter i Race Compound, stosowane przez zawodników MXGP,
- FM-Parts – klocki Enduro Hard o zwiększonej odporności na błoto i kamienie,
- NG Brakes – klocki OEM o długiej żywotności i cichej pracy,
- Accel – ekonomiczne klocki organiczne, idealne do motocykli amatorskich.
Jak dobrać tylne klocki hamulcowe do motocykla?
Dobór klocków zależy od stylu jazdy, rodzaju tarczy i warunków eksploatacji:
- Motocross – klocki sinter o wysokiej odporności na przegrzewanie,
- Enduro – klocki organiczne lub ceramiczne dla płynnej modulacji,
- Hard Enduro – klocki o zwiększonej twardości i odporności na błoto,
- KTM EXC/SX-F – Galfer Offroad Pro i Braking Sinter Racing,
- Husqvarna TE/FE/FC – SBS Dual Sinter i FM-Parts Enduro Compound,
- Honda CRF 250/450 – NG Brakes OEM i Braking MX Pro,
- Yamaha WR-F/YZ-F – Galfer Offroad Ceramic i FM-Parts Heavy Duty,
- GasGas EC/MC – FM-Parts Racing i Accel Replacement.
Montaż i docieranie klocków
Podczas montażu należy oczyścić zacisk i tarczę hamulcową specjalnym środkiem czyszczącym. Nie montuj nowych klocków na zużytej tarczy – spowoduje to nierówną pracę i szybsze zużycie. Po wymianie przeprowadź proces docierania (kilka hamowań z umiarkowaną siłą), aby uzyskać pełną skuteczność i stabilność działania.
Precyzja i kontrola w każdych warunkach
Tylne klocki hamulcowe motocross i enduro zapewniają precyzyjną modulację, stabilność motocykla i pewne hamowanie na każdym zjeździe. Wybierz Galfer – jeśli szukasz perfekcyjnego czucia i trwałości, Braking – jeśli liczysz na maksymalną skuteczność, lub SBS – dla długiej żywotności i odporności na błoto. Z Bajamoto Twój motocykl hamuje płynnie, precyzyjnie i zawsze wtedy, gdy tego potrzebujesz.
#bajamoto #noibaja #cross #enduro #mx #motocross #tylneklockihamulcowe #rearbrakepads #braking #galfer #sbs #fm-parts #trzymajgaz