Sworznie i tłoczki zacisku hamulcowego do motocrossu i enduro – precyzja, płynność i skuteczność hamulców
( ilość produktów: 40 )
Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego Kawasaki KLR 650 TENGAI 90-91, GPX 750R 87-90, ZR 750 91-94

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego Kawasaki KDX 200 91-94, KX 125/250/500 89-91, Suzuki RM 125/250 89-90, RMX 250 89-96, DR 350 90-99, Yamaha YZ 125/250 89-92

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami CR/XR/KX/KLX/RM/RMZ/YZ/YZF/WRF -

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Honda CR , VFR800 98-01, XL1000V 01-05

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Honda CR 80/85 92-07, CBR 600F1

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Honda CR125 01-07, CR250 02-07, CRF 250R/450R 04-10, CRF250X 04-12, CRF450X 05-13

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Kawasaki KX125/250 89-91, Suzuki RM/DR, Yamaha -

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Kawasaki KX125/250 92-93, KLX250 93-96, Suzuki RM 250 93-95

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego KTM EXC 400/520 01-02 / EXC 525 03 / EXC-G 250 02-03 / MXC 200/300/400/520 01-03 / MXC 250/380 01 / SX 125/200/250/380 01-02 / EXC 125 01-05 / EXC 200/250/300/380 01-03

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Husqvarna FE 350/450/501 17 / KTM EXC-F 250/350/450 17-20 / XC-FW 350/500 20-22 / XC-W 150 17-22 / XC-W 300 TPI 19-22

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Honda CR 125/250R 02-07 / CRF 150 07-22 / CRF 250/450 03-22

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Honda CR 125/250/500R 87-01 / XR 250R 90-04 / XR 400R 96-04 / XR 600R 91-00 / XR 650 93-21 / Kawasaki KLX 250S 06-20 / KLX 300 97-07 / KX 125/250/500 94-05 / Suzuki DRZ 400 00-

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Yamaha YZ 125 85-88 / YZ 250 85-88 / YZ 490 85-90
- 1
- 2
Sworznie i tłoczki zacisku hamulcowego (ang. brake caliper pins & pistons) to elementy odpowiedzialne za płynną pracę zacisku i równomierne działanie klocków hamulcowych. W motocrossie i enduro, gdzie hamulce pracują w błocie, piachu i wysokiej temperaturze, ich stan ma ogromne znaczenie dla skuteczności i bezpieczeństwa. W Bajamoto znajdziesz sworznie i tłoczki zacisku hamulcowego motocross i enduro od najlepszych producentów: All Balls, FM-Parts, Accel, Tourmax, ProX i NG Brakes – dedykowane do motocykli KTM, Husqvarna, Honda, Yamaha, GasGas, Kawasaki i Suzuki.
Dlaczego warto wymienić tłoczki i sworznie w zacisku?
Zużyte tłoczki lub prowadnice zacisku mogą powodować zapiekanie klocków, spadek skuteczności hamowania i nierównomierne zużycie tarczy. Regularna wymiana tych elementów to gwarancja:
- płynnej pracy zacisku i równomiernego docisku klocków,
- braku blokowania się tłoczków,
- skutecznego cofania się klocków po hamowaniu,
- braku luzów i hałasu podczas jazdy,
- dłuższej żywotności klocków i tarcz hamulcowych.
Rodzaje części w kategorii „Sworznie i tłoczki zacisku”
- Sworznie zacisku hamulcowego – prowadnice i bolce mocujące, które zapewniają stabilne osadzenie klocków i zacisku,
- Tłoczki zacisku hamulcowego – elementy hydrauliczne, które wypychają klocki i odpowiadają za równomierny nacisk na tarczę,
- Komplety naprawcze – zestawy zawierające tłoczki, sworznie i uszczelnienia,
- Sworznie powlekane – o zwiększonej odporności na korozję i błoto,
- Tłoczki stalowe i aluminiowe – lekkie lub wzmacniane w zależności od stylu jazdy (MX / Enduro Hard).
Najlepsi producenci tłoczków i sworzni zacisku motocross i enduro
- All Balls – kompletne zestawy serwisowe zawierające tłoczki, sworznie i uszczelki,
- FM-Parts – tłoczki aluminiowe i stalowe HD o podwyższonej odporności na błoto i temperaturę,
- Accel – precyzyjne tłoczki OEM Replacement i sworznie do motocykli japońskich,
- Tourmax – japońskie tłoczki o wysokiej precyzji wykonania,
- ProX – zestawy serwisowe do regeneracji zacisków hamulcowych w motocrossie,
- NG Brakes – stalowe i aluminiowe tłoczki do motocykli europejskich.
Jak dobrać tłoczki i sworznie do motocykla?
W Bajamoto znajdziesz tłoczki i sworznie zacisku hamulcowego dopasowane do konkretnych modeli motocykli:
- KTM EXC/SX/SX-F – All Balls i FM-Parts Factory Line,
- Husqvarna TE/FE/FC – Tourmax i FM-Parts Enduro HD,
- Honda CRF 250/450 – ProX i Accel OEM Replacement,
- Yamaha WR-F/YZ-F – All Balls i NG Brakes Performance Kit,
- GasGas EC/MC – FM-Parts i All Balls HD Kit.
Montaż i konserwacja
Podczas serwisu zacisku hamulcowego zawsze dokładnie oczyść gniazda tłoczków i prowadnice. Używaj wyłącznie smaru silikonowego i montuj nowe uszczelki, aby uniknąć zatarć. Regularna konserwacja po błotnistych rundach lub po zimie zapobiega zapiekaniu się tłoczków i utracie płynności pracy hamulca.
Precyzja działania i bezpieczeństwo z Bajamoto
Sworznie i tłoczki zacisku hamulcowego motocross i enduro to klucz do skutecznego, płynnego i niezawodnego hamowania. Wybierz All Balls – dla kompletności i jakości OEM, FM-Parts – dla odporności w Hard Enduro, lub Tourmax – dla japońskiej precyzji wykonania. Z Bajamoto Twój układ hamulcowy będzie działać z fabryczną dokładnością – nawet po setkach godzin jazdy w terenie.
#bajamoto #noibaja #cross #enduro #mx #motocross #sworzniezacisku #tłoczkihamulcowe #brakepistons #fm-parts #allballs #trzymajgaz