Tłoczki zacisku hamulcowego do motocrossu i enduro – siła, precyzja i niezawodność hamulców
( ilość produktów: 25 )
Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego Kawasaki KLR 650 TENGAI 90-91, GPX 750R 87-90, ZR 750 91-94

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego Kawasaki KDX 200 91-94, KX 125/250/500 89-91, Suzuki RM 125/250 89-90, RMX 250 89-96, DR 350 90-99, Yamaha YZ 125/250 89-92

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami CR/XR/KX/KLX/RM/RMZ/YZ/YZF/WRF -

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Honda CR , VFR800 98-01, XL1000V 01-05

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Honda CR 80/85 92-07, CBR 600F1

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Honda CR125 01-07, CR250 02-07, CRF 250R/450R 04-10, CRF250X 04-12, CRF450X 05-13

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Kawasaki KX125/250 89-91, Suzuki RM/DR, Yamaha -

Tourmax Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Kawasaki KX125/250 92-93, KLX250 93-96, Suzuki RM 250 93-95

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego KTM EXC 400/520 01-02 / EXC 525 03 / EXC-G 250 02-03 / MXC 200/300/400/520 01-03 / MXC 250/380 01 / SX 125/200/250/380 01-02 / EXC 125 01-05 / EXC 200/250/300/380 01-03

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Honda CR 125/250R 02-07 / CRF 150 07-22 / CRF 250/450 03-22

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Honda CR 125/250/500R 87-01 / XR 250R 90-04 / XR 400R 96-04 / XR 600R 91-00 / XR 650 93-21 / Kawasaki KLX 250S 06-20 / KLX 300 97-07 / KX 125/250/500 94-05 / Suzuki DRZ 400 00-

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Yamaha YZ 125 85-88 / YZ 250 85-88 / YZ 490 85-90

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Kawasaki KX 125/250 97-00 / Yamaha WR 250/450F 15-21 / YZ 125/250 07-21

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Kawasaki KLX 250SF 09-10 / Yamaha TTR 230 05-22

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Husqvarna FX 450 17 / / TYŁ Husqvarna FE 250/350/450/501 18-21 / FX 350/450 18-20 / TE 150/250/300 18-20

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego HUSABERG 450/550 05-08 / KTM ADV 640 98-03 / EGS 125/250/300/400 94-99 / EXC 125/250/300 94-09 / EXC 450 03-09 / EXC 525 03-07 / LC4 640 98-05 / MXC 200 98-03 / SX 125/250 94

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Honda CRF 250R 19-22 / CRF 250RX 19-22 / CRF 450R 19-22 / CRF 450RWE 19-22 / CRF 450RX 19-22 / CRF 450X 19-22

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Honda CRF 150/230F 03-19 / CRF 250 11-22 / CRF 300 21 / XR 650 00-14 / Kawasaki Teryx 750 08-13 / Suzuki DR 250 90-95 / DR 350 90-97 / RM 125/250 87-90 / Yamaha WR 250/500 91-

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Honda CR 125/250/500R 87-00 / CRF 450 19-22 / XR 250/400R 87-04 / XR 600R 88-00 / XR 650L 93-21 / Kawasaki KX 125/250 92-96 / Suzuki RM 125/250 91-08 / RMZ 250/450 = 18-9007

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego PRZÓD GAS-GAS EX 250/300/350/450F 21 / HUSABERG 390/450570 09-11 / FE 350/450/401 13-14 / Husqvarna FC 250/350/450 14-22 / KTM EXC 450/500 10-16 / EXC-F 350 12-22 / SX 125/150/250 09-22 /

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego BETA RR 2T 125/200 19-22 / RR 2T 250/300 13-22 / RR 4T 350/390 11-21 / RR 4T 390 15-21 / RR 4T 400/450 10-14 / Honda CR 125/250R 01-07 / CRF 250/450R/X/RX 04-18 / Kawasaki KLX

ALL BALLS Tłoczek zacisku hamulcowego Kawasaki KX 80/85 91-18 / Yamaha 80/85 93-22
Tłoczki zacisku hamulcowego (ang. brake caliper pistons) to elementy, które odpowiadają za równomierne wypychanie klocków hamulcowych i przekazywanie siły z pompy hamulcowej na tarczę. W motocrossie i enduro tłoczki pracują w trudnych warunkach – poddawane są wysokiej temperaturze, błotu i zabrudzeniom, dlatego z czasem ulegają zużyciu lub zapieczeniu. W Bajamoto znajdziesz tłoczki zacisku hamulcowego motocross i enduro od renomowanych producentów: All Balls, FM-Parts, Tourmax, Accel, ProX i NG Brakes, dopasowane do motocykli KTM, Husqvarna, Honda, Yamaha, GasGas, Kawasaki i Suzuki.
Dlaczego warto wymienić tłoczki zacisku?
Zużyte lub skorodowane tłoczki powodują utratę skuteczności hamowania, zapiekanie się klocków i przyspieszone zużycie tarczy. Nowe tłoczki to gwarancja bezpieczeństwa i płynnej pracy układu:
- równomierny docisk klocków do tarczy,
- brak luzów i zacięć w zacisku,
- mocne i przewidywalne hamowanie,
- większa odporność na korozję i temperaturę,
- dłuższa żywotność całego układu hamulcowego.
Rodzaje tłoczków zacisku hamulcowego motocross i enduro
- Tłoczki stalowe – odporne na wysoką temperaturę i korozję, polecane do Hard Enduro,
- Tłoczki aluminiowe – lekkie i precyzyjne, zapewniają szybkie działanie układu hamulcowego,
- Tłoczki ceramiczne – wyjątkowa odporność na przegrzewanie, idealne do motocrossu wyczynowego,
- Tłoczki powlekane – z warstwą ochronną teflonu lub niklu, zapobiegającą korozji,
- Komplety serwisowe – zestawy zawierające tłoczki, oringi i pylniki, gotowe do montażu.
Najlepsi producenci tłoczków zacisku motocross i enduro
- All Balls – stalowe i aluminiowe tłoczki w zestawach OEM Replacement,
- FM-Parts – tłoczki Hard Enduro o zwiększonej odporności na błoto i temperaturę,
- Tourmax – tłoczki o fabrycznej precyzji wykonania, idealne do motocykli japońskich,
- Accel – ekonomiczne tłoczki OEM do motocykli Honda, Yamaha i Kawasaki,
- ProX – zestawy regeneracyjne o jakości OEM do motocykli wyczynowych,
- NG Brakes – stalowe tłoczki premium do motocykli europejskich.
Jak dobrać tłoczki zacisku hamulcowego do motocykla?
W Bajamoto znajdziesz tłoczki zacisku hamulcowego dedykowane do konkretnych modeli motocykli:
- KTM EXC/SX/SX-F – FM-Parts Enduro HD i All Balls OEM Replacement,
- Husqvarna TE/FE/FC – Tourmax Factory Line i FM-Parts Hard Enduro,
- Honda CRF 250/450 – ProX Piston Set i Accel OEM Kit,
- Yamaha WR-F/YZ-F – All Balls i NG Brakes Performance Pistons,
- GasGas EC/MC – FM-Parts i Tourmax Replacement Line.
Montaż i konserwacja
Podczas wymiany tłoczków zacisku hamulcowego należy dokładnie oczyścić gniazda i wymienić uszczelki. Używaj smaru silikonowego i dedykowanego płynu DOT4 lub DOT5.1. Nie montuj tłoczków na sucho ani przy użyciu metalowych narzędzi – grozi to uszkodzeniem powierzchni. Regularna konserwacja co sezon lub po zawodach w błocie zapobiega zapieczeniom i utracie skuteczności hamowania.
Precyzja, moc i niezawodność z Bajamoto
Tłoczki zacisku hamulcowego motocross i enduro to element, który decyduje o skuteczności i trwałości całego układu hamulcowego. Wybierz All Balls – dla kompletności i jakości OEM, FM-Parts – dla ekstremalnej odporności w Hard Enduro, lub Tourmax – dla precyzyjnej, japońskiej jakości. Z Bajamoto odzyskasz pełną moc hamowania i pewność w każdych warunkach – od toru MX po najtrudniejsze odcinki enduro.
#bajamoto #noibaja #cross #enduro #mx #motocross #tłoczkizacisku #caliperpistons #fm-parts #allballs #tourmax #trzymajgaz