Chcesz coś zamówić ale kasy brak? Zrób zakupy dzisiaj i zapłać za 30 dni z PayPo!📅
  • Łatwy i szybki zwrot do 30 dni

  • Darmowa dostawa od 349 zł

  • Sklep prowadzony przez zawodników motocross i enduro

  • Szybka dostawa

  • Działamy na rynku od ponad 5 lat

Tłoczki zacisku hamulcowego do motocrossu i enduro – siła, precyzja i niezawodność hamulców

( ilość produktów: 25 )

Tłoczki zacisku hamulcowego (ang. brake caliper pistons) to elementy, które odpowiadają za równomierne wypychanie klocków hamulcowych i przekazywanie siły z pompy hamulcowej na tarczę. W motocrossie i enduro tłoczki pracują w trudnych warunkach – poddawane są wysokiej temperaturze, błotu i zabrudzeniom, dlatego z czasem ulegają zużyciu lub zapieczeniu. W Bajamoto znajdziesz tłoczki zacisku hamulcowego motocross i enduro od renomowanych producentów: All Balls, FM-Parts, Tourmax, Accel, ProX i NG Brakes, dopasowane do motocykli KTM, Husqvarna, Honda, Yamaha, GasGas, Kawasaki i Suzuki.

Dlaczego warto wymienić tłoczki zacisku?

Zużyte lub skorodowane tłoczki powodują utratę skuteczności hamowania, zapiekanie się klocków i przyspieszone zużycie tarczy. Nowe tłoczki to gwarancja bezpieczeństwa i płynnej pracy układu:

  • równomierny docisk klocków do tarczy,
  • brak luzów i zacięć w zacisku,
  • mocne i przewidywalne hamowanie,
  • większa odporność na korozję i temperaturę,
  • dłuższa żywotność całego układu hamulcowego.

Rodzaje tłoczków zacisku hamulcowego motocross i enduro

  • Tłoczki stalowe – odporne na wysoką temperaturę i korozję, polecane do Hard Enduro,
  • Tłoczki aluminiowe – lekkie i precyzyjne, zapewniają szybkie działanie układu hamulcowego,
  • Tłoczki ceramiczne – wyjątkowa odporność na przegrzewanie, idealne do motocrossu wyczynowego,
  • Tłoczki powlekane – z warstwą ochronną teflonu lub niklu, zapobiegającą korozji,
  • Komplety serwisowe – zestawy zawierające tłoczki, oringi i pylniki, gotowe do montażu.

Najlepsi producenci tłoczków zacisku motocross i enduro

  • All Balls – stalowe i aluminiowe tłoczki w zestawach OEM Replacement,
  • FM-Parts – tłoczki Hard Enduro o zwiększonej odporności na błoto i temperaturę,
  • Tourmax – tłoczki o fabrycznej precyzji wykonania, idealne do motocykli japońskich,
  • Accel – ekonomiczne tłoczki OEM do motocykli Honda, Yamaha i Kawasaki,
  • ProX – zestawy regeneracyjne o jakości OEM do motocykli wyczynowych,
  • NG Brakes – stalowe tłoczki premium do motocykli europejskich.

Jak dobrać tłoczki zacisku hamulcowego do motocykla?

W Bajamoto znajdziesz tłoczki zacisku hamulcowego dedykowane do konkretnych modeli motocykli:

  • KTM EXC/SX/SX-F – FM-Parts Enduro HD i All Balls OEM Replacement,
  • Husqvarna TE/FE/FC – Tourmax Factory Line i FM-Parts Hard Enduro,
  • Honda CRF 250/450 – ProX Piston Set i Accel OEM Kit,
  • Yamaha WR-F/YZ-F – All Balls i NG Brakes Performance Pistons,
  • GasGas EC/MC – FM-Parts i Tourmax Replacement Line.

Montaż i konserwacja

Podczas wymiany tłoczków zacisku hamulcowego należy dokładnie oczyścić gniazda i wymienić uszczelki. Używaj smaru silikonowego i dedykowanego płynu DOT4 lub DOT5.1. Nie montuj tłoczków na sucho ani przy użyciu metalowych narzędzi – grozi to uszkodzeniem powierzchni. Regularna konserwacja co sezon lub po zawodach w błocie zapobiega zapieczeniom i utracie skuteczności hamowania.

Precyzja, moc i niezawodność z Bajamoto

Tłoczki zacisku hamulcowego motocross i enduro to element, który decyduje o skuteczności i trwałości całego układu hamulcowego. Wybierz All Balls – dla kompletności i jakości OEM, FM-Parts – dla ekstremalnej odporności w Hard Enduro, lub Tourmax – dla precyzyjnej, japońskiej jakości. Z Bajamoto odzyskasz pełną moc hamowania i pewność w każdych warunkach – od toru MX po najtrudniejsze odcinki enduro.

#bajamoto #noibaja #cross #enduro #mx #motocross #tłoczkizacisku #caliperpistons #fm-parts #allballs #tourmax #trzymajgaz

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 3183 opinii
pixel