Oleje do skrzyni biegów
( ilość produktów: 28 )
Ipone Box X-TREM Olej do skrzyni biegów 2T 1L
66,15 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 55,13 zł/1szt.Cena regularna 73,50 zł brutto/1szt.

REPSOL Olej przekładniowy NAVIGATOR API GL-5 80W90 1L
32,64 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 30,72 zł/1szt.Cena regularna 38,40 zł brutto/1szt.

Ipone Box 2 Olej do skrzyni biegów 2T 1L
44,82 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 39,84 zł/1szt.Cena regularna 49,80 zł brutto/1szt.

LIQUI MOLY Olej przekładniowy MOTORBIKE GEAR OIL 75w90 500 ml
58,99 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 54,24 zł/1szt.Cena regularna 67,80 zł brutto/1szt.

LIQUI MOLY Olej przekładniowy MOTORBIKE GEAR OIL GL 4 SCOOTER 80w90 150 ml
33,50 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 30,80 zł/1szt.Cena regularna 38,50 zł brutto/1szt.

LIQUI MOLY Olej przekładniowy MOTORBIKE GEAR OIL 10w30 1 L
64,21 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,04 zł/1szt.Cena regularna 73,80 zł brutto/1szt.

LIQUI MOLY Olej przekładniowy MOTORBIKE GEAR OIL 75w140 500 ml
127,46 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 117,20 zł/1szt.Cena regularna 146,50 zł brutto/1szt.

LIQUI MOLY Olej przekładniowy 80w 500 ml
49,07 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 45,12 zł/1szt.Cena regularna 56,40 zł brutto/1szt.

REPSOL Olej przekładniowy QUALIFIER TRANSMISSION 75W 1L
82,28 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 77,44 zł/1szt.Cena regularna 96,80 zł brutto/1szt.

REPSOL Olej przekładniowy QUALIFIER TRANSMISSION 80W90 1L
46,07 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 43,36 zł/1szt.Cena regularna 54,20 zł brutto/1szt.

REPSOL Olej przekładniowy NAVIGATOR HQ GL-5 80W90 1L
34,77 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 32,72 zł/1szt.Cena regularna 40,90 zł brutto/1szt.

REPSOL Olej przekładniowy NAVIGATOR HQ GL-5 85W140 1L
35,28 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,20 zł/1szt.Cena regularna 41,50 zł brutto/1szt.

REPSOL Olej przekładniowy NAVIGATOR TRANSAXLE 75W80 1L
40,72 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,32 zł/1szt.Cena regularna 47,90 zł brutto/1szt.

REPSOL Olej do skrzyni biegów MOTO TRANSMISSION 10W40 1L
50,07 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 47,12 zł/1szt.Cena regularna 58,90 zł brutto/1szt.

REPSOL Olej przekładniowy NAVIGATOR HQ GL-4 75W90 1L
46,67 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 43,92 zł/1szt.Cena regularna 54,90 zł brutto/1szt.

Olej przekładniowy Putoline SP GEAR OIL 75W90 1L
71,34 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 65,60 zł/1szt.Cena regularna 82,00 zł brutto/1szt.

Olej przekładniowy Putoline SPECIAL SCOOTER GEAR 75W90 125 ml
25,23 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 23,20 zł/1szt.Cena regularna 29,00 zł brutto/1szt.

Olej przekładniowy Putoline SCOOTER GEAR OIL 90 500 ml
32,63 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 30,00 zł/1szt.Cena regularna 37,50 zł brutto/1szt.

Olej przekładniowy Putoline SCOOTER GEAR OIL 30 500 ml
32,63 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 30,00 zł/1szt.Cena regularna 37,50 zł brutto/1szt.

Olej przekładniowy Putoline RS 75 75/80W 1L
88,74 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 81,60 zł/1szt.Cena regularna 102,00 zł brutto/1szt.

Olej przekładniowy Putoline N-TECH® TRANS GP 1L
71,34 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 65,60 zł/1szt.Cena regularna 82,00 zł brutto/1szt.

Olej przekładniowy Putoline GP 10 75W 1L
52,20 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,00 zł/1szt.Cena regularna 60,00 zł brutto/1szt.

Olej przekładniowy Putoline HEAVY GEAR 80W90 1L
53,07 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,80 zł/1szt.Cena regularna 61,00 zł brutto/1szt.

Olej przekładniowy Putoline ATF 1L
52,20 zł brutto/1szt.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,00 zł/1szt.Cena regularna 60,00 zł brutto/1szt.
Wybór oleju do skrzyni biegów jest bardzo specyficzny dla każdego motocykla i różni się w zależności od marki i modelu KTM, Husqvarna, Yamaha, Honda, Kawasaki i Suzuki. Olej przekładniowy może być półsyntetyczny, w pełni syntetyczny lub mineralny. Zalecamy sprawdzenie instrukcji motocykla enduro i sprawdzenie jaka lepkość oleju najlepiej pasuje do silnika twojego motocykla. Olej przekładniowy należy regularnie wymieniać w każdym motocyklu cross i enduro, aby zapewnić odpowiednie smarowanie i zmniejszyć tarcie między poszczególnymi elementami przekładni. Odpowiednio dobrany olej do przekładni zwiększy jej żywotność i uchroni przed uszkodzeniami mechanicznymi.