Chcesz coś zamówić ale kasy brak? Zrób zakupy dzisiaj i zapłać za 30 dni z PayPo!📅
  • Łatwy i szybki zwrot do 30 dni

  • Darmowa dostawa od 349 zł

  • Sklep prowadzony przez zawodników motocross i enduro

  • Szybka dostawa

  • Działamy na rynku od ponad 5 lat

Amsoil DOMINATOR Synthetic 2T Racing Oil Olej do mieszanki
Promocja Okazja Polecany
5.00/5.00Opinie (1)

Amsoil DOMINATOR Synthetic 2T Racing Oil Olej do mieszanki

Kod produktu: TDRQT
  • Amsoil Dominator to jeden z najlepszych olejów 2T, wykonany jedynie na wysokiej jakości bazie syntetycznej, bez dodatków innych słabszych baz. Przeznaczony do dwusuwa.
75,44 zł
brutto / szt.
Najniższa cena produktu w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 73,80 zł / szt.+2%
Cena regularna: 82,00 zł / szt.-8%
Oszczędzasz 8%
Pojemność opakowania
Możesz kupić także poprzez:
Produkt dostępny w sklepie stacjonarnym w dużej ilości
Produkt dostępny w sklepie stacjonarnym w dużej ilości
14 dni na darmowy zwrot
Sprawdź, w którym sklepie obejrzysz i kupisz od ręki
Amsoil DOMINATOR Synthetic 2T Racing Oil Olej do mieszanki
Amsoil DOMINATOR Synthetic 2T Racing Oil Olej do mieszanki
Pojemność opakowania:1L
Bezpieczne zakupy
Odroczone płatności. Kup teraz, zapłać za 30 dni, jeżeli nie zwrócisz
Kup teraz, zapłać później - 4 kroki
Przy wyborze formy płatności, wybierz PayPo.PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni
PayPo opłaci twój rachunek w sklepie.
Na stronie PayPo sprawdź swoje dane i podaj pesel.
Po otrzymaniu zakupów decydujesz co ci pasuje, a co nie. Możesz zwrócić część albo całość zamówienia - wtedy zmniejszy się też kwota do zapłaty PayPo.
W ciągu 30 dni od zakupu płacisz PayPo za swoje zakupy bez żadnych dodatkowych kosztów. Jeśli chcesz, rozkładasz swoją płatność na raty.
Po zakupie otrzymasz 75.44 pkt.
Pojemność opakowania1L
Baza olejowasyntetyczna

pasuje do

  • Street\Aprilia\SX 125\2008
  • Street\Aprilia\SX 125\2009
  • Street\Aprilia\SX 125\2010
  • Street\Aprilia\SX 125\2011
  • Street\Aprilia\SX 125\2012
  • Street\Aprilia\SX 125\2013
  • Motocykl\Husaberg\TE 250 Enduro\2011
  • Motocykl\Husaberg\TE 250 Enduro\2012
  • Motocykl\Husaberg\TE 250 Enduro\2013
  • Motocykl\Husaberg\TE 250 Enduro\2014
  • Motocykl\Husaberg\TE 300 Enduro\2011
  • Motocykl\Husaberg\TE 300 Enduro\2012
  • Motocykl\Husaberg\TE 300 Enduro\2013
  • Motocykl\Husaberg\TE 300 Enduro\2014
  • Motocykl\Husqvarna\TC 125\2014
  • Motocykl\Husqvarna\TC 125\2015
  • Motocykl\Husqvarna\TC 125\2016
  • Motocykl\Husqvarna\TC 125\2017
  • Motocykl\Husqvarna\TC 125\2018
  • Motocykl\Husqvarna\TC 125\2019
  • Motocykl\Husqvarna\TC 125\2020
  • Motocykl\Husqvarna\TC 125\2021
  • Motocykl\Husqvarna\TE 150 i\2020
  • Motocykl\Husqvarna\TE 150 i\2021
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250\2008
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250\2010
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250\2011
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250\2012
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250\2013
  • Motocykl\Husqvarna\TE 300\2014
  • Motocykl\Husqvarna\TE 300\2015
  • Motocykl\Husqvarna\TE 300\2016
  • Motocykl\Husqvarna\TE 300\2017
  • Motocykl\Husqvarna\TE 300 i\2018
  • Motocykl\Husqvarna\TE 300 i\2019
  • Motocykl\Husqvarna\TE 300 i\2020
  • Motocykl\Husqvarna\TE 300 i\2021
  • Motocykl\KTM\125 SX\1993
  • Motocykl\KTM\125 SX\1994
  • Motocykl\KTM\125 SX\1995
  • Motocykl\KTM\125 SX\1996
  • Motocykl\KTM\125 SX\1997
  • Motocykl\KTM\125 SX\1998
  • Motocykl\KTM\125 SX\1999
  • Motocykl\KTM\125 SX\2000
  • Motocykl\KTM\125 SX\2001
  • Motocykl\KTM\125 SX\2002
  • Motocykl\KTM\125 SX\2003
  • Motocykl\KTM\125 SX\2004
  • Motocykl\KTM\125 SX\2005
  • Motocykl\KTM\125 SX\2006
  • Motocykl\KTM\125 SX\2007
  • Motocykl\KTM\125 SX\2008
  • Motocykl\KTM\125 SX\2009
  • Motocykl\KTM\125 SX\2010
  • Motocykl\KTM\125 SX\2011
  • Motocykl\KTM\125 SX\2012
  • Motocykl\KTM\125 SX\2013
  • Motocykl\KTM\125 SX\2014
  • Motocykl\KTM\125 SX\2015
  • Motocykl\KTM\125 SX\2016
  • Motocykl\KTM\125 SX\2017
  • Motocykl\KTM\125 SX\2018
  • Motocykl\KTM\125 SX\2019
  • Motocykl\KTM\125 SX\2020
  • Motocykl\KTM\125 SX\2021
  • Motocykl\KTM\150 EXC TPI\2020
  • Motocykl\KTM\150 EXC TPI\2021
  • Motocykl\KTM\250 EXC\1993
  • Motocykl\KTM\250 EXC\1994
  • Motocykl\KTM\250 EXC\1995
  • Motocykl\KTM\250 EXC\1996
  • Motocykl\KTM\250 EXC\1997
  • Motocykl\KTM\250 EXC\1998
  • Motocykl\KTM\250 EXC\1999
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2000
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2001
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2002
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2003
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2004
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2005
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2006
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2007
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2008
  • Motocykl\KTM\250 EXC SIX DAYS\2009
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2009
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2010
  • Motocykl\KTM\250 EXC SIX DAYS\2010
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2011
  • Motocykl\KTM\250 EXC SIX DAYS\2011
  • Motocykl\KTM\250 EXC SIX DAYS\2012
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2012
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2013
  • Motocykl\KTM\250 EXC SIX DAYS\2013
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2014
  • Motocykl\KTM\250 EXC SIX DAYS\2014
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2015
  • Motocykl\KTM\250 EXC SIX DAYS\2015
  • Motocykl\KTM\250 EXC\2016
  • Motocykl\KTM\250 EXC SIX DAYS\2016
  • Motocykl\KTM\250 EXC SIX DAYS\2017
  • Motocykl\KTM\250 EXC TPI\2018
  • Motocykl\KTM\250 EXC TPI SIX DAYS\2018
  • Motocykl\KTM\250 EXC TPI\2019
  • Motocykl\KTM\250 EXC TPI SIX DAYS\2019
  • Motocykl\KTM\250 EXC TPI\2020
  • Motocykl\KTM\250 EXC TPI SIX DAYS\2020
  • Motocykl\KTM\250 EXC TPI SIX DAYS\2021
  • Motocykl\KTM\250 EXC TPI\2021
  • Motocykl\KTM\300 EXC\1993
  • Motocykl\KTM\300 EXC\1994
  • Motocykl\KTM\300 EXC\1995
  • Motocykl\KTM\300 EXC\1996
  • Motocykl\KTM\300 EXC\1997
  • Motocykl\KTM\300 EXC\1998
  • Motocykl\KTM\300 EXC\1999
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2000
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2001
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2002
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2003
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2004
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2005
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2006
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2007
  • Motocykl\KTM\300 EXC SIX DAYS\2009
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2009
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2010
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2011
  • Motocykl\KTM\300 EXC SIX DAYS\2012
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2012
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2013
  • Motocykl\KTM\300 EXC SIX DAYS\2013
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2014
  • Motocykl\KTM\300 EXC SIX DAYS\2014
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2015
  • Motocykl\KTM\300 EXC SIX DAYS\2015
  • Motocykl\KTM\300 EXC SIX DAYS\2016
  • Motocykl\KTM\300 EXC SIX DAYS\2017
  • Motocykl\KTM\300 EXC TPI\2018
  • Motocykl\KTM\300 EXC TPI SIX DAYS\2018
  • Motocykl\KTM\300 EXC TPI\2019
  • Motocykl\KTM\300 EXC TPI SIX DAYS\2019
  • Motocykl\KTM\300 EXC TPI\2020
  • Motocykl\KTM\300 EXC TPI SIX DAYS\2020
  • Motocykl\KTM\300 EXC TPI SIX DAYS\2021
  • Motocykl\KTM\300 EXC TPI\2021
  • Motocykl\KTM\300 EXC SIX DAYS\2010
  • Motocykl\KTM\300 EXC SIX DAYS\2011
  • Motocykl\KTM\300 EXC TPI\2022
  • Motocykl\KTM\250 EXC TPI\2022
  • Motocykl\KTM\125 SX\2022
  • Motocykl\Husqvarna\TE 150 i\2022
  • Motocykl\Husqvarna\TE 300 i\2022
  • Motocykl\KTM\150 EXC TPI\2022
  • Motocykl\KTM\250 EXC TPI SIX DAYS\2022
  • Motocykl\KTM\300 EXC TPI SIX DAYS\2022
  • Motocykl\KTM\300 EXC SIX DAYS\2018
  • Motocykl\Husqvarna\TC 125\2022
  • Motocykl\Husqvarna\TC 250\2022
  • Motocykl\Husqvarna\TC 250\2021
  • Motocykl\Husqvarna\TC 250\2020
  • Motocykl\Husqvarna\TC 250\2019
  • Motocykl\Husqvarna\TC 250\2018
  • Motocykl\Husqvarna\TC 250\2017
  • Motocykl\Husqvarna\TC 250\2016
  • Motocykl\Husqvarna\TC 250\2015
  • Motocykl\Husqvarna\TC 250\2014
  • Motocykl\Husqvarna\TE 150 i\2017
  • Motocykl\Husaberg\TE 300\2014
  • Motocykl\Husaberg\TE 250\2014
  • Motocykl\Husaberg\TE 250\2013
  • Motocykl\Husaberg\TE 300\2013
  • Motocykl\Husaberg\TE 250\2012
  • Motocykl\Husaberg\TE 300\2012
  • Motocykl\Husaberg\TE 300\2011
  • Motocykl\Husaberg\TE 250\2011
  • Motocykl\Husqvarna\TE 150 i\2019
  • Motocykl\Husqvarna\TE 150 i\2018
  • Motocykl\KTM\125 SX\2023
  • Motocykl\KTM\150 EXC TPI\2023
  • Motocykl\KTM\250 EXC TPI\2023
  • Motocykl\KTM\300 EXC TPI\2023
  • Motocykl\KTM\300 EXC\2008
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250\2015
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250\2017
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250 i\2018
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250 i\2019
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250 i\2020
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250 i\2021
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250 i\2022
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250 i\2023
  • Motocykl\Husqvarna\TE 300 i\2023
  • Motocykl\Husqvarna\TC 250\2009
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250\2009
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250\2014
  • Motocykl\Husqvarna\TE 250\2016
  • Motocykl\Husqvarna\TC 125\2023
  • Motocykl\Husqvarna\TC 125\2003
Pokaż wszystkieUkryj
Nie znalazłeś swojego modelu? Napisz do nas
Marka
Symbol
TDRQT
Kod producenta
097012243013
Oleje I Smary
Oleje 2T
Pozostałe
wysoka wydajność
doskonałe smarowanie
opracowany do zastosowań wyczynowych
Zapach
bez dodatku zapachowego
Norma
API TC
Przeznaczenie
mieszanka
wtrysk
2T
TPIWięcej

 Oleje do wtrysku paliwa TPI

Wtrysk paliwa w silnikach 2T to nowoczesne i zaawansowane rozwiązanie, które daje wymierne korzyści. Poprawia przebieg mocy i momentu obrotowego i znacznie obniża ilość spalanego paliwa.

Konieczność stosowania oleju do paliwa w silnikach 2T powoduje, że wtrysk paliwa TPI wymaga stosowania specjalnie opracowanych i przeznaczonych do wtrysku olejów do mieszanki. Użycie niewłaściwego oleju może spowodować uszkodzenie układu wtrysku lub poważne uszkodzenia silnika.

 

Pojemność opakowania
1L
Baza olejowa
syntetyczna
Przeznaczony do zastosowań z wtryskiem oleju lub mieszanką wstępną, które wymagają olejów API TC.Mieszanka olejów i dodatków została stworzona z myślą o silnikach pracujących na granicy wytrzymałości w wysokich momentach obrotowych przy bardzo dużej temperaturze

ZALECENIE STOSOWANIA:
DOMINATOR jest zalecany do stosowania w zmodyfikowanych silnikach dwusuwowych takich jak, skutery , motocykle Moto X , quady , gokarty . Może być stosowany zarówno do powlekanych lub niepowlekanych tłoków z paliwami wysokiej mocy oktanowej. Używać w proporcji 50:1 lub większej.

Cechy produktu:
-Czyste spalanie pomaga zapobiegać zapieczeniu pierścieni tłokowych i zanieczyszczaniu świec zapłonowych
-Chroni powlekane i niepowlekane tłoki w silnikach wyścigowych
-Wysoka wytrzymałość filmu olejowego w silnikach o wysokiej temperaturze i wysokich obrotach
-Formuła zapobiegająca tarciu zapewnia maksymalną moc
Do pobrania
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?Zadaj pytanie a my odpowiemy niezwłocznie, najciekawsze pytania i odpowiedzi publikując dla innych.
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.

Opinie o Amsoil DOMINATOR Synthetic 2T Racing Oil Olej do mieszanki

5.00
Liczba wystawionych opinii: 1
Napisz swoją opinię
Za opinię otrzymasz 50 pkt.
w naszym programie lojalnościowym.
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Kliknij ocenę aby filtrować opinie
5/5
Opinia potwierdzona zakupem
Dobry olej Jednak bardziej ważne są dane dot.spalania ,czyli olej bardziej do trialowej jazdy ,weekendowego upalania do ciężkiego upalania brałbym coś innego
2024-12-16
Jakub, Gdynia
Czy opinia była pomocna? Tak 0 Nie 0
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 2865 opinii
pixel