Pierwsze Spojrzenie! Nowy KTM SX-F 2022 Factory z plastikowym subframe!
Z produkcją limitowaną do 400 sztuk, nowy KTM SXF 250 / 450 Factory Edition 2022 jest ekskluzywną maszyną do wygrywania z najlepszymi rozwiązaniami. To dopracowany do perfekcji sprzęt dla zawodników, którzy chcą osiągnąć dominację w sezonie na lokalnych i światowych zawodach. Łączy nowy design z przemyślanymi rozwiązaniami, które mają uczynić go nowym liderem w klasie.
Nowy KTM SX-F 250 / 450 2022 Factory najważniejsze cechy:
- Nowe nadwozie ze specjalnie zaprojektowaną ergonomią dla ułatwienia zmiany pozycji przez zawodnika i specjalnie teksturowanymi powierzchniami i symetryczną konstrukcją dla niezrównanej kontroli, · Nowa hydroformowana rama Chromowo Molibdenowa poprawia przenoszenie i rozpraszanie energii i ogranicza przysiadanie podczas przyspieszania,
- Nowy zoptymalizowany pod względem topologii wykonywany z odlewanego ciśnieniowo aluminium wahacz o zwiększonej sztywności i obniżonej wadze o 190 g. Przystosowany do nowej 22 mm osi tylnego koła.
- Nowy wielofunkcyjny przełącznik map zapłonu, którym można aktywować Quickshifter, kontrolę trakcji i kontrolę startu,
- Nowa funkcja QuickShift wyczuwa moment zmiany biegu w momencie kiedy kierowca przykłada siłę do dźwigni zmiany biegów i wycina zapłon na ułamki sekund aby biegi od 2-5 mogły być podbijane bez użycia sprzęgła,
- Nowe położenie aluminiowych podnóżków z powiększoną powierzchnią i obniżoną wagą. Nowa konstrukcja mechanizmu ogranicza gromadzenie błota,
- Nowa kompozytowa osłona pod silnik i osłona przedniego hamulca dla poprawionej ochrony i wytrzymałości
- Ekskluzywna unikatowa grafika KTM Red Bull Factory z nowym siedzeniem Selle Dalla Valle,
- Anodowane na pomarańczowo półki Factory wykonane tak aby zapewnić maksymalny uchwyt zawieszenia przy zachowaniu maksymalnej kontroli i precyzji prowadzenia, możliwość regulacji odsadzenia od 20 – 22 mm,
- Nowe koła Factory z obręczami DID DirtStar połączone z frezowanymi z aluminium anodowanymi na pomarańczowo piastami, zapewniają obniżenie masy wirującej, która ma ogromny wpływ na prowadzenie, a możesz przeczytać o tym tutaj.
- Fabryczne urządzenie do szybkiego startu HoleShot zainstalowane na osłonie teleskopu,
• Wysokiej klasy zaciski hamulcowe Brembo połączone z półpływającą tarczą hamulcową przód, w połączeniu z fabryczną osłoną tarczy KTM gwarantuje ogromną siłę hamowania i doskonałą dozowalność,
• Hydrauliczne sprzęgło Brembo zapewnia dobrą precyzję operowania sprzęgłem i nie wymaga dużej siły nacisku, co ogranicza zmęczenie ręki podczas trudnych wyścigów,
SPECYFIKACJA:
Silnik: 4T jednocylidnrowy
Pojemność: 249.92 cc / 449.9 cc
Średnica cylindra / Skok tłoka: 81.0 / 48.5 mm / 95 / 63.4 mm
Stopień spręzania: 14.5:1 / 13.1:1
Układ rozruchowy: Electric Starter / 12.8V, 2 Ah
Skrzynia biegów: 5 Gears
Wtrysk: Keihin EFI, 44 mm Throttle Body
Smarowanie: Ciśnieniowe z dwiema pompami oleju
Przełożenie skrzyni: 24:72 / 29:72
Przełożenie napędu: 14:51 / 13:51
Chłodzenie: Liquid Cooling
Sprzegło: Wet Multi-Disc DS-Clutch, Brembo Hydraulics
Zapłon: Keihin EMS
Rama: Central Double-Cradle-Type 25CrMo4 Steel
Rama pomocnicza: Aluminum / Kompozytowe włókno szklane
Kierownica: Neken, Aluminum Ø 28/22 mm
Przednie zawieszenie: WP XACT USD Fork, Ø 48 mm
Tylne zawieszenie: WP XACT Monoshock with Linkage
Skok zawieszenia przód / tył : 310 mm / 12.2 in; 300 mm / 11.81 in
Przedni / Tylny hamulec: Disc Brake 260 mm / 10.24 in; 220 mm / 8.66 in
Obręcz przód / tył: 1.60x 21” / 2.15 x 19” DID
Opona przód / tył: 80/100-21” / 110/90-19” Dunlop MX33 / 120/80-19” Dunlop MX33 (SXF 450)
Łańcuch: 5/8 x 1/4 in
Tłumik: Aluminum
Kąt główki ramy: 26.1º
Offset przedniej półki: 22 mm
Prześwit: 343 mm
Wysokość siedzenia: 954 mm
Pojemność zbiornika: 7.2 L
Waga bez paliwa: 101.2 kg