Pompy hamulcowe motocross i enduro – precyzja, moc i kontrola hamowania
( ilość produktów: 6 )
M.C Pompa hamulca przód KTM ExC/ExCF 14-23 / HUSQVARNA TE/FE 14-17 / SHERCO SE-R/SEF-R 14-23

M.C Pompa hamulcowa BREMBO tył KTM Sx 125/250 94-99 / ExC 125/200/250 98-99 / LC4 400/600/620/640

M.C Pompa hamulca BREMBO przód KTM Sx 250 93 / Mx 125 89-93 / 250 87-92 / 500 89-91 / LC4 600 89-93 / HUSQVARNA CR 125/250 85-90

M.C Pompa hamulcowa tył KTM Sx/ExC/SxF/ExCF 04-23 /HUSQVARNA TC/TE/FC/FE 07-17 /SHERCO SE-R/SEF-R 15-23 / GAS GAS MC/MCF 21-23
Pompa hamulcowa (ang. brake master cylinder) to serce układu hamulcowego motocykla. To właśnie ona odpowiada za wytworzenie ciśnienia, które dociska tłoczki w zacisku do tarczy, pozwalając zatrzymać motocykl z pełną kontrolą. W motocrossie i enduro pompa hamulcowa pracuje w trudnych warunkach – błoto, wibracje i temperatura mogą szybko zużyć elementy o słabej jakości. Dlatego w Bajamoto znajdziesz tylko **sprawdzone pompy hamulcowe** marek Brembo, Zeta, Tourmax, All Balls i FM-Parts, dopasowane do motocykli KTM, Honda, Yamaha, Husqvarna, GasGas i wielu innych.
Rodzaje pomp hamulcowych w ofercie Bajamoto
- Pompy przednie – montowane przy klamce hamulca, dostępne w wersjach OEM oraz tuningowych CNC,
- Pompy tylne – kompaktowe, montowane przy pedale hamulca, odporne na zabrudzenia i wysokie temperatury,
- Pompy OEM Replacement – fabryczne zamienniki o oryginalnym dopasowaniu (All Balls, Tourmax),
- Pompy Racing CNC – frezowane z aluminium 6061-T6, z precyzyjnym tłoczkiem i anodowaną powierzchnią (Zeta, Apico),
- Zestawy z pokrywą i zbiornikiem – kompletne rozwiązania do modernizacji układu hamulcowego.
Dlaczego warto wymienić pompę hamulcową?
Zużyta pompa hamulcowa to częsty powód „miękkiej klamki” i spadku skuteczności hamowania. Z biegiem czasu uszczelki twardnieją, a tłoczek traci szczelność. Wymiana pompy na nową lub tuningową CNC pozwala odzyskać pełną moc i precyzję układu hamulcowego. To także sposób na poprawę ergonomii i wyglądu motocykla.
- lepsze dozowanie i czucie hamulca,
- krótsza droga hamowania,
- większa odporność na przegrzewanie płynu,
- większa trwałość w błocie i kurzu,
- efektowny wygląd w wersjach CNC anodowanych.
Najczęściej wybierane marki pomp hamulcowych
- Brembo – oryginalne pompy OEM stosowane w KTM, Husqvarna i GasGas,
- Zeta – tuningowe pompy hamulcowe CNC, anodowane w kolorach orange, red i blue,
- FM-Parts – osłony i akcesoria chroniące pompy hamulcowe w Hard Enduro,
- All Balls – kompletne zamienniki i zestawy naprawcze pomp OEM,
- Tourmax – wysokiej klasy replacementy do motocykli japońskich,
- Nissin – oryginalne pompy hamulcowe montowane w Hondach CRF,
- Apico – lekkie i precyzyjne pompy CNC w stylu Factory Racing.
Jak dobrać pompę hamulcową do motocykla?
Dobór pompy jest prosty – wystarczy znać model i rocznik motocykla. Każda pompa hamulcowa motocross lub enduro w Bajamoto ma w opisie kompatybilność, np. Brembo Front Master Cylinder KTM SX-F 2016–2024 lub All Balls Rear Master Cylinder Honda CRF 250R 2015–2023. Dzięki temu masz pewność, że pompa będzie pasować idealnie, bez przeróbek.
Serwis i akcesoria do pomp hamulcowych
Do każdej pompy znajdziesz także zestawy naprawcze pomp hamulcowych oraz pokrywy pomp hamulcowych, które ułatwiają konserwację i poprawiają wygląd układu. W ofercie znajdziesz również osłony FM-Parts chroniące tylne pompy przed kamieniami i błotem.
Precyzyjne hamowanie z Bajamoto
Niezależnie, czy wybierasz oryginalną pompę Brembo, zamiennik Tourmax, czy tuningowy zestaw Zeta CNC – każda z nich gwarantuje niezawodne działanie i pewne hamowanie w każdych warunkach. Zaufaj jakości Bajamoto – sklepu, który zna realne potrzeby motocrossu i enduro.
#bajamoto #noibaja #cross #enduro #mx #motocross #pompyhamulcowe #brembo #zetaracing #tourmax #allballs #trzymajgaz