Chcesz coś zamówić ale kasy brak? Zrób zakupy dzisiaj i zapłać za 30 dni z PayPo!📅
  • Łatwy i szybki zwrot do 30 dni

  • Darmowa dostawa od 349 zł

  • Sklep prowadzony przez zawodników motocross i enduro

  • Szybka dostawa

  • Działamy na rynku od ponad 5 lat

Stark Varg MX 1.2
Stark Varg MX 1.2
Stark Varg MX 1.2
Stark Varg MX 1.2
Stark Varg MX 1.2
Stark Varg MX 1.2
Stark Varg MX 1.2
Stark Varg MX 1.2
Stark Varg MX 1.2
Stark Varg MX 1.2
Stark Varg MX 1.2
Stark Varg MX 1.2
Stark Varg MX 1.2
Stark Varg MX 1.2
Nowość

Stark Varg MX 1.2

  • Elektryczny motocykl crossowy Stark VARG MX – 80 KM, 914 Nm, 124,5 kg. Zawieszenie KYB, hamulce Brembo, bateria 7,2 kWh i pełne ładowanie w 1 h. Dozowalna moc, precyzja i zero hałasu. Przyszłość jazdy w bajamoto.pl.
55 900,00 zł
brutto / szt.
Najniższa cena produktu w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: / szt.
Cena regularna: / szt.
Produkt niedostępny
Produkt niedostępny
14 dni na darmowy zwrot
Ten produkt nie jest dostępny w sklepie stacjonarnym
Bezpieczne zakupy
Odroczone płatności. Kup teraz, zapłać za 30 dni, jeżeli nie zwrócisz
Kup teraz, zapłać później - 4 kroki
Przy wyborze formy płatności, wybierz PayPo.PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni
PayPo opłaci twój rachunek w sklepie.
Na stronie PayPo sprawdź swoje dane i podaj pesel.
Po otrzymaniu zakupów decydujesz co ci pasuje, a co nie. Możesz zwrócić część albo całość zamówienia - wtedy zmniejszy się też kwota do zapłaty PayPo.
W ciągu 30 dni od zakupu płacisz PayPo za swoje zakupy bez żadnych dodatkowych kosztów. Jeśli chcesz, rozkładasz swoją płatność na raty.
Moc
Hamulec tylny
Ładowarka
Moc
Standard 60 HP
ALPHA 80 HP
Hamulec tylny
Handbrake
Nożny
Ładowarka
Mobilna
Stojak z ładowarką

Stark VARG MX 1.2 – elektryczny motocross, który podnosi poprzeczkę ⚡

Stark VARG MX 1.2 to najnowsza, dopracowana wersja elektrycznego motocrossa od Stark Future. Lżejszy w odczuciu, precyzyjniejszy w prowadzeniu i z większym zasięgiem – zaprojektowany, by szybciej kręcić kółka i mniej czasu spędzać w serwisie.

7.2 kWh energii i 10–80 KM pod kciukiem

Regulowana z poziomu telefonu moc w zakresie 10–80 KM (Standard 60 KM / Alpha 80 KM) oraz natychmiastowy moment obrotowy (ok. 978 Nm na tylne koło) dają przyspieszenie, którego nie oferuje żaden klasyczny 250/450. Bateria 7.2 kWh w wersji 1.2 zapewnia nawet ~20% większy zasięg niż poprzednia generacja, a pełne ładowanie trwa ok. 2 h (240 V) lub 3.5 h (120 V).

Co nowego w wersji 1.2?

  • Nowy pakiet 7.2 kWh – większa pojemność i lepsza wydajność (≈+20% zasięgu vs poprzednik).
  • Ulepszony napęd i lżejsza, sztywniejsza rama ze stali o podwyższonej wytrzymałości – lepsze wyczucie i stabilność.
  • Lżejsza i efektywniejsza przekładnia jednobiegowa – mniej strat, więcej jazdy.
  • Przewody prowadzone wewnętrznie w kierownicy i wzmocniona wiązka – większa niezawodność w trudnych warunkach.
  • Arkenstone Phone + dock – nowy, jaśniejszy ekran, szybsze działanie, stabilniejsze mocowanie i tryb Laps z GPS.
  • Biodegradowa osłona podwozia i sztywniejszy prowadnik łańcucha – detale dopracowane pod tor.
  • Opcje: koło 18” lub 19” z tyłu, hamulec ręczny lub nożny, różne pokrycia siedzenia, sprężyny pod wagę i opony (Dunlop MX34 lub Pirelli MX32).
  • Gwarancja 24 miesiące.

Telefon = panel sterowania

Arkenstone to odporny, wodoodporny smartfon montowany w kokpicie. Ustawisz na nim krzywe mocy, hamowanie rekuperacyjne, zapiszesz przejazd, włączysz nawigację, a nowe funkcje dochodzą OTA. Przełączanie map odbywa się przyciskiem, także w trakcie jazdy. Jest też Crawl Mode – powolny manewr napędem do przodu i do tyłu (np. przy zawracaniu na ciasno).

Podwozie i hamulce – gotowe na moto

  • KYB 48 mm (zamknięta komora), regulacja kompresji/odbicia, skok 310 mm.
  • KYB shock z pełną regulacją (preload, high/low speed comp, rebound), skok 303 mm.
  • Brembo: przód 2-tłoczek + tarcza 260 mm, tył 1-tłoczek + tarcza 220 mm.
  • Masa ok. 118 kg (deklarowana), wyczuwalnie niska bezwładność – szybkie zmiany kierunku i świetna trakcja.

Mniej serwisu, więcej okrążeń

  • Brak oleju, filtrów, tłoków i sprzęgła do okresowej obsługi.
  • Mniej przestojów = więcej jazdy. Koszty eksploatacji w praktyce spadają drastycznie vs 4T.

Dla kogo jest VARG MX 1.2?

Jeśli żyjesz torem, sekcjami whoops i walką o dziesiąte sekundy – to jest narzędzie do robienia czasu. VARG MX 1.2 łączy „gaz od zera” z przewidywalną trakcją i precyzją prowadzenia, której szukają zarówno amatorzy, jak i pro.

Zobacz też

Bajamoto.pl – oficjalny dealer Stark Future w Polsce. Umów jazdę testową i sprawdź, jak elektryk zmienia tempo na Twoim torze. 🔋💨
#bajamoto #noibaja #starkfuture #starkvarg #mx #motocross #cross #enduro #electricmx #ktm #yamaha #gasgas #husqvarna #trzymajgaz

Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?Zadaj pytanie a my odpowiemy niezwłocznie, najciekawsze pytania i odpowiedzi publikując dla innych.
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:

Stark Varg MX 1.2 w naszym blogu

Stark Varg - elektryczne motocykle enduro, które zmieniają zasady gry
Stark VARG to motocykl, który daje czystą frajdę z jazdy – bez hałasu, spalin i ciągłego grzebania w garażu. Zamiast wymieniać olej, po prostu ładujesz baterię i jedziesz, gdzie chcesz. Poznaj elektryczne motocykle Stark VARG EX, MX i SM, sprawdź ile kW ma Stark VARG i zobacz, dlaczego coraz więcej riderów wybiera elektryka.
Czytaj więcej
Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 3202 opinii
pixel